Half Life 2

Cheaty

Spusť hru s parametrom: " -console"
(napr. C:\Program Files\Half-Life 2\hl2.exe -console)

Potom v hre klávesom [~] zapni konzolu a zadávaj nasledujúce kódy:

god              - nesmrteľnosť (server side only)
give             - pridá danú zbraň alebo predmet (pozri zoznam nižšie)
buddha           - zníži tvoje zdravie
hurtme #         - poraní hráča (# je množstvo poškodenia)
impulse 101      - všetky zbrane
impulse 82       - jeep
notarget         - neviditeľný pre NPC
noclip           - prechádzanie stenami (server side only)
maps             - zobrazí zoznam máp
map              - nahrá špecifikovanú mapu (pozri zoznam nižšie)
developer #      - nastaví vývojársky mód (0-vypne, 1-zapne, 2-verbose)
+mlook           - povolí pohľad myši
hud_quickhelp/text? 1 - zobrazí crosshair
viewmodel_fov #  - nastaví veľkosť zbrane ktorú nesieš (defaultne je 54)
exec             - spustí script súbor
cl_drawhud 1     - zapne zobrazovenie hud
cl_enablehud 1   - zapne zobrazovenie hud
cl_showfps 1     - zobrazí fps
npc_create       - vytvorí NPC (funguje vo svetoch s NPC postavami, zoznam nižšie)
npc_create_aimed - vytvorí NPC mieriacu preč od hráča
picker           - prepínanie "picker" módu
setpos           - presunie hráča na špecifikované miesto (predtým musíš použiť
                   sv_cheats 1)
setang           - vychýli pohľad (musí byž zapnutý sv_cheats).
sv_gravity #     - nastaví gravitáciu na #
sv_stopspeed #   - nastaví minimálnu zastavovaciu rýchlosť na zemi na #
sv_friction #    - nastaví trenie na #
sv_bounce #      - nastaví násobiteľ odrážania objektov pri kolízii
sv_maxvelocity # - nastaví max. rýchlosť pohybu objektov na #
sv_waterdist #   - nastaví vertikálny zaistenie pohľadu keď si blízko vody #
air_density #    - zmení hustotu vzduchu na #
prop_debug       - prepínanie bounding-boxes debug módu on/off (red - ignoruje
                   poškodenie, white - reaguje na poškodenie, green - zdravie)
dsp_explosion_effect_duration # - nastaví dĺžku efektu zmätku na #
sv_soundemitter_filecheck - prepnutie reportovania chýbajúcich .wav súborov
mat_numtextureunits #     - limitovanie množstva textúr na #
mat_yuv 0                 - ?

Mená máp:
---------
d1_canals_01, d1_canals_02, d1_canals_end, d1_tempanals_02, d1_town_01,
d1_town_02, d1_town_03, d1_town_04, d1_town_05, d1_trainstation_01,
d1_trainstation_02, d1_trainstation_03, d1_trainstation_05, d1_under_01,
d1_under_02, d1_under_03, d1_under_04, d2_coast_01, d2_coast_02, d2_coast_03,
d2_coast_04, d2_coast_04_dx60, d2_coast_05, d2_coast_06, d2_coast_07, d2_coast_08,
d2_prison_01, d2_prison_02, d2_prison_03, d2_prison_04, d2_prison_05, d3_c17_03,
d3_c17_04, d3_c17_05, d3_c17_06a, d3_c17_06b, d3_c17_07

Mená zbraní:
------------
weapon_alyxgun, weapon_ar1, weapon_ar2, weapon_bugbait, weapon_cguard,
weapon_crowbar, weapon_extinguisher, weapon_flaregun, weapon_frag, weapon_gauss,
weapon_hopwire, weapon_iceaxe, weapon_physcannon, weapon_physgun, weapon_pistol,
weapon_rpg, weapon_shotgun, weapon_smg1, weapon_smg2, weapon_stickylauncher,
weapon_stunstick, weapon_thumper, weapon_sniperrifle, weapon_rollerwand,
weapon_molotov, weapon_manhack, weapon_immolator, weapon_irifle, weapon_slam,
weapon_hmg1, weapon_cubemap, weapon_binoculars, weapon_ml, weapon_brickbat

Mená predmetov:
---------------
item_box_buckshot, item_box_mrounds, item_box_sniper_rounds, item_box_srounds,
item_healthkit, item_battery, item_suit, item_ml_grenade, item_ar2_grenade,
item_healthvial

Mená NPC postáv:
----------------
alyx, antlion, antlionguard, barnacle, barney, breen, citizen, combinedropship,
combinegunship, combine_s, crow, seagull, pigeon, dog, eli, fastzombie, gman,
helicopter, headcrab, headcrab_fast, headcrab_black, headcrab_poison, ichthyosaur,
kleiner, launcher, manhack, metropolice, monk, mossman, poisonzombie, rollermine,
cscanner, stalker, strider, vortigaunt, zombie, zombie_torso

Spúštanie s parametrami:
------------------------
Tu je zoznam použiteľných parametrov pri spúštaní hry.

-r_anamorphic 0
-netgraph 3
-mat_preloadshaders
-preload
-console
-dx9
-fullscreen
-width 1024 -height 768
-heapsize 80000
-dxlevel 90
-shaderdll shader_nvfx_ps20.dll
-mouselook
-dx8
-condebug
-sw
-startwindowed
-window
-windowed

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.